söndag 4 september 2011

Bokmässa på Bokia i Sundsvall 8-9 maj


Så är det dags för en lokal bokmässa inne på Bokias bokhandel på Storgatan i Sundsvall. Jag kommer att vara där lunchtid, kl 12-13, torsdag 8 september.
Jag kommer att prata om mina arbeten som tågmästare på SJ, om mitt skrivande och om hur viktigt det är att arbetare skriver ner sina berättelser. Om dramatik, erotik och humor. Och så tar jag möjligheten att prata om hur fel det har blivit på spåren. Och om föreningen Arbetarskrivare. Och så drar jag några historier förstås.
Välkommen!

1 kommentar:

  1. OBS inte 8-9 maj som det står i rubriken. Ska vara 8-10 sept!

    /Lennart

    SvaraRadera

Nu ska vinsten gå till finska staten

  Finsk tågaktör erövrar Sverige – experter varnar bolaget för kaos Rubrik i Dagens Nyheter 5 mars. Bakgrunden är att Finska statens järnväg...